I just want to see you       When you're all alone
I just want to catch you if I can     I just want to be there
When the morning light explodes    On your face it radiates
I can't escape   I love you 'till the end

I just want to tell you nothing    You don't want to hear
All I want is for you to say      Why don't you just take me
Where I've never been before      I know you want to hear me
Catch my breath    I love you 'till the end


一整個寒假以來沒去看電影
今天拎著新C去德安
雖然打算哭個一場回家
不過沒耶   頂多眼淚打轉而已   頂多捏著手指頭真覺得這Gerry貼心

嬟說.....車子要可愛一點   小一點   才會比較不會給人太獨立的感覺
尤其開大車   路邊停車一下子就停好的
嬟還說     就比如說有個開Mazda3的小女生  路邊停車還不會停  旁邊還有個被撞ㄠ的痕
     
阿....我說   糟   那我不就一整個慘~~
我不過只是開著一台我覺得很舒服的車而已
連斗哥已經有三次以上說我"殺....有殺氣,,,,,"  沒辦法 我停在他前面   都還會顯得福斯的車可愛多了~~有親切爸爸的感覺


PS I LOVE YOU
我也挺佩服和安慰到 Daniel這個肩膀的角色

當然閃過一些念頭   偶爾不小心會拿來和自己的故事比個一下
也許現在留有點溫暖的回憶   不過是分手的前幾天   看似溝通的為分手鋪路的長談
說了一句話

也許  擔心的是  像妳這種人   真的不好找到對象吧  

生氣嗎  有什麼好氣的   都過了幾百個日子了

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    微笑的黃金 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()